Bon turystyczny


ZREALIZUJ BON W KUTER PORCIE
Kuter Port jest objęty programem wspierającym turystykę, co oznacza, że planując u nas pobyt, masz możliwość skorzystania z bonu turystycznego. Jeśli chcesz się dodatkowo upewnić, czy możemy przyjąć płatność bonem turystycznym, sprawdź to na oficjalnej liście uprawnionych podmiotów (TUTAJ).
INSTRUKCJA REALIZACJI – KROK PO KROKU
- Aktywuj bon turystyczny
Jeśli przysługuje Ci bon turystyczny, aktywuj go na platformie ZUS PUE. Sprawdź, jak to zrobić TUTAJ - Wybierz termin pobytu
Dostępne terminy i ceny sprawdzisz w systemie rezerwacji, kontaktując się z nami telefonicznie: +48 12 385 85 55 lub mailowo domki@kuterport.pl, kemping@kuterport.pl, lowisko@kuterport.pl. - Zarezerwuj i opłać pobyt
-
- kiedy zdecydujesz się na pobyt w wybranym terminie, skontaktuj się z nami (telefonicznie lub mailowo). Dokonamy dla Ciebie rezerwacji i ustalimy formę płatności;
- jeśli koszt pobytu chcesz pokryć środkami z bonu turystycznego (bonów turystycznych), podaj podczas rezerwacji 16-cyfrowy kod otrzymany od ZUS. Kiedy recepcjonistka wprowadzi kod Twojego bonu do systemu, otrzymasz SMS od ZUS z hasłem do potwierdzenia transakcji, które należy podać podczas rezerwacji (hasło jest ważne przez 2 minuty);
- masz możliwość pokrycia środkami z bonu turystycznego (bonów turystycznych) całości kosztów pobytu lub jego części, w zależności od środków, jakimi dysponujesz i jakie chcesz wydać, oraz wartości usługi związanej z pobytem;
- podczas rezerwacji określ i podaj kwotę, która zostanie pobrana z bonu turystycznego (bonów turystycznych), a na opłacenie pozostałej kwoty (jeśli wystąpi) masz 72 godz. od momentu otrzymania od nas maila z informacją o wysokości wpłaty i numerem konta. W przypadku niedotrzymania terminu uiszczenia opłaty rezerwacja zostanie anulowana;
- pamiętaj, że opłata za pobyt w naszych Domkach pobierana jest w wysokości 100% wartości i nie jest zwracana w przypadku odwołania rezerwacji za wyjątkiem sytuacji opisanej w § 7 regulaminu.
Masz dodatkowe pytania? - skontaktuj się z nami,
- zadzwoń na infolinię Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pod numer +48 222 21 11,
- skorzystaj z pomocy online TUTAJ